Flickr

Created with flickr badge.

dissabte, 8 de juny de 2013

minicrafts

Just fa una setmana va tenir lloc la primera fira Minicrafts, en què he tingut la sort de poder participar, juntament amb la Margarida i la Mercè, com a organitzadores de l'event!



No vaig dubtar a treure la càmera i fer fotos i més fotos a totes les coses boniques que hi van portar:

7 de Temps
Apanona
Blog de coses
Bünic
Cranc&friends
Hagamús
Handmade Komitee
La Cocotte
La Huevera
Le petit pot i Mama pot
LittleLia
Llanes de colors
MissNidos
Noona
Teoyleo









N'hem quedat tan contentes que ja tenim ganes de pensar en la segona edició de la Fira Minicrafts! :)


14 comentaris:

  1. La fira ens va quedar xula, però aquestes fotos són espectaculars tietia!

    ResponElimina
  2. Quina xulada, Ginesta i les fotos precioses!!

    ResponElimina
  3. Ginesta! Quines fotos més requeteprecioses!!!! Ois, són d'admirar aquests ulls/objectiu que tens! I ara a per la segona!

    ResponElimina
  4. M'encanten les fotos i la fira tambe !!!

    ResponElimina
  5. Quina més bonica!!! Amb dolços!!! Tot molt bonic i les fotos genials!!

    ResponElimina
  6. Olá amiga, tenho um blog sobre artes em geral, o Agulha e Tricot by Tita Carré, já visitastes?
    tens interesse em trocar links,funciona assim, eu coloco o seu link na barra lateral do meu blog
    e vc coloca o meu na sua barra lateral, se tiveres interesse entre em contato comigo,beijokas


    http://www.titacarre.com

    ResponElimina
  7. De la mateixa manera que per l'onze de setembre esta previst fer una cadena humana, els blogs també ens estem preparant per enllaçar-nos

    ens agradaria que us afegíssiu al projecte i si podeu fer-ne difusió

    animeu-vos !!

    http://cadenablogs-11setembre2013.blogspot.com/

    ResponElimina
  8. Ginesta, estoy encantada con tu blog!!!!!!

    ResponElimina
  9. Sempre em perdo aquestes fires... però quines fotos més xules! Si et passes pel meu bloc veuràs que t'hi he deixat una coseta ;) http://cosescosides.blogspot.com

    ResponElimina
  10. Holaaaa !!!! A temps que no escrius al blog i et trobem a faltar ; ) així i tot hem nominat el blog a un premi
    Una abraçada

    ResponElimina
  11. Hola,
    M’agrada el teu bloc,per això t’he concedit un premi. Quan puguis, mira el meu bloc i si et ve de gust segueix els passos.
    Una abraçada,
    Anna
    http://plujadenous.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  12. Uahla, m'han enamorat aquestes fotos tan boniques que et gastes!
    Et segueixo i així ens coneixem les coses qu fem per aquests mons!

    Salut^^

    ResponElimina
  13. ¡Hola! He descubierto recientemente tu blog y me encantan tus fotos, ¡son una pasada!
    Te he dejado un regalito hoy en mi blog, por si quieres pasarte a recogerlo. Es una tontunada, pero espero que te guste tanto como a mí dártelo.

    ResponElimina